2012. január 25., szerda

WHIRLPOOL mosógép, AWT 2289 - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Eladó egy használt mosógép. Hibásként hirdetem, bár szerintem nem az, de nem akarok átverni senkit!
Kb. 3 éve áll a garázsban, mert vettem egy újat.
Amikor lecseréltem hibátlanul működött, de nekem már hangos volt. Lehet, hogy egy vízkő eltávolítás, vagy egy alapos gépház takarítás hiányzik neki. Ezért árulom hibásként.
Néhány tulajdonsága:
szabályozható centrifuga fordulatszám
féltöltet program
ECO program
hőfokszabályzás 30-90 fokig
gyorsmosás
gyapjú program
öblítő stop
Magyar nyelvű használati utasítást adok hozzá.
Szállítást a vevő oldja meg, ebben nem tudok segíteni. Győrből kell elvinni, mindenki ennek tudatában licitáljon!
A legmagasabb licit viszi, nekem csak útban van.


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-30 10:55
. WHIRLPOOL mosógép, AWT 2289 - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése