2011. június 24., péntek

Zenélő habszőnyeg - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Nagyon különleges és egyedi darab!
32x32 cm elemekből áll, 9 db-os kirakó!
Az ehhez hasonló méretű Disney habszivacsokkal összeilleszthető!
Különlegessége abban áll, hogy a középső sávban lévő képeket megnyomva különféle zenét játszik!
Majd az elemtartónál lévő kapcsolóval átállítható, hogy a képeken szereplő dolgok hangját adja ki, pl: kutyus ugatás, repülő gép zúgás, tyúk kotkodácsolás.... stb.
Hangerőssége is állítható!
Szépséghibája annyi(amit fotóztam is), hogy hiányzik az elemtartó teteje, vmint van rajta egy tépőzár darab amit én szintén leragasztottam.
Ezen "hibák" funkcióját nem befolyásolják!
Én is így vettem, s minket ez nem zavart!
Egy ügyes apuka pótolhatja az elemtartó tetejét...
Kérdésre szívesen válaszolok!


Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2011-06-29 14:28
. Zenélő habszőnyeg - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése